piątek, 15 sierpnia 2014

Służbowy wyjazd nad morze

Ostatnio odwiedziłam Świnoujście, wyjątkowo nie z własnej woli. Musiałam wybrać się nad morze w celach służbowych. Jakkolwiek Świnoujście nie wydawało mi się nigdy jakoś szczególnie atrakcyjnym miastem, to chętnie się tam wybrałam. A to za sprawą faktu, że był to wyjazd służbowy, które bardzo lubię, ponieważ noclegi oferowane przez moją firmę są zwykle bardzo atrakcyjne, najczęściej wynajmowane są apartamenty. Na wyjazdach służbowych i tak nie ma zbyt wiele wolnego czasu, także perspektywa spędzenia kilku godzin w Świnoujściu wcale mnie nie przerażała.

Cały wyjazd trwał zaledwie dwa dni, to tylko jeden nocleg, a z tego i tak 8 godzin pierwszego dnia i 5 drugiego wypełniły mi spotkania i konferencje biznesowe. Tak więc po zakończeniu wszystkich służbowych obowiązków z wielką przyjemnością udałam się do mojego apartamentu, w którym spokojnie mogłam wziąć kąpiel i odpocząć. Wieczorem wyszłam na spacer, podczas którego dotarłam na promenadę, następnie pozwiedzałam jeszcze trochę Świnoujście, po czym wróciłam, aby nie kłaść się spać zbyt późno. W końcu następnego dnia czekały mnie kolejne firmowe spotkania i wykłady. Na szczęście czas szybko minął i można było wracać do domu. Po powrocie do domu, jak to zwykle bywa, kiedy wracam po dłuższej nieobecności tak naprawdę dopiero porządnie odpoczęłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz