czwartek, 28 sierpnia 2014

Poznań na weekend

Ostatnio muszę przyznać, że męczy mnie pogoda, której nie da się określić inaczej niż pogoda „w kratkę”. Raz ciepło, raz zimno, raz słońce, raz urwanie chmury. I tak co kilka godzin. Kto by to wytrzymał? Na pewno nie moje ciśnienie. Nawet nie muszę sprawdzać, jaki jest biomet, bo jak tylko rano otworzę oczy to już wiem, że niekorzystny.


Zmęczona pogodą, postanowiłam udać się na weekendową wycieczkę do Poznania. Lubię to miasto i chętnie do niego wracam, tym bardziej, że zawsze jest tam co robić. Oferta kulturalna i rozrywkowa jest bardzo bogata, dlatego za każdym razem chodzę do opery i teatru - chyba wszyscy wiedzą, że Poznań reprezentuje bardzo wysoki poziom jeśli chodzi o spektakle. Niestety jest to spory wydatek, dlatego coś kosztem czegoś i zamiast spać w luksusowym hotelu, przeważnie zmuszona jestem wybrać hostel i to za miastem. Na szczęście mam już jedno sprawdzone miejsce, które jest świetnie zlokalizowane, a dojazd do centrum nie zajmuje więcej nie 20 minut. Pokoje też wyglądają schludnie i są duże, dzięki czemu mimo tego, że śpi w nich nawet 5 osób, to nikt nie wchodzi sobie w drogę. Wiem, że hostel to nie jest najfajniejsza opcja, ale uwierzcie mi, że dla dobrego spektaklu, warto się poświęcić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz