środa, 13 sierpnia 2014

Nadmorskie bunkry

Lubię podróżować i na tym blogu mam zamiar opisywać swoje podróże! Witajcie!


Opowiem Wam dzisiaj o mojej ostatniej wyprawie urlopowej. Postanowiłam odwiedzić Mielno, ponieważ jeszcze tam nie byłam, a słyszałam, że znajdują się tam malownicze szlaki turystyczne. Chciałam także zwiedzić bunkry poniemiecki z lat 1940 i 1941, które zostały wzniesione w celu obrony wybrzeża bałtyckiego. Prawdopodobnie pełniły one rolę składów amunicji oraz innych materiałów wybuchowy, możliwe, że pełniły one także funkcję punktów obserwacyjnych. Słyszałam nawet, że kilka osób znalazło w okolicy tych bunkrów jakieś części amunicji i elementy ekwipunku żołnierzy. Bardzo interesuje się taką tematyką, dlatego też był to bardzo silny argument przemawiający właśnie za Mielnem. Dla mnie ważne jest, by znaleźć odpowiedni nocleg, ponieważ kiepskie warunki albo nieuprzejmy gospodarz naprawdę potrafią zepsuć wakacje. Ogólnie polecam Wam ośrodki wczasowe, ponieważ jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam. Znalazłam w internecie właśnie ośrodek wczasowy, który daje możliwość rezerwacji wybranego przez siebie terminu poprzez stronę internetową, co bardzo mi odpowiadało. I pojechałam. Wzięłam ze sobą moją przyjaciółkę, która również nie była nigdy w Mielnie, co prawda bunkry nie są jej pasją, ale ostatecznie przyznała, że dzięki wyjeździe ze mną w końcu zwiedziła coś nad morzem. Zwykle bowiem jej nadmorskie wakacje polegały na wylegiwaniu się na plaży i kąpieli w morzu. Zapraszam już niedługo na kolejny wpis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz